3شیوه‌برای‌خصوصی‌سازی‌باشگاه‌درنظرگرفته‌شد


رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: شرح وظایف و حدود و اختیارات کمیته فنی به صورت آیین‌نامه در هیأت‌مدیره باشگاه تصویب خواهد شد.



                                                                                                     
                                                                                                

امیر عابدینی در مورد جلسه‌ای که عصر امروز با علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد، گفت: با رحیمی در مورد موضوعات مختلف صحبت کردیم و در چهار پنج مورد به توافق کلی رسیدیم و دیدگاه‌های مشترک داریم. اولین بحثی که با ایشان مطرح کردم حدود اختیارات و شرح وظایف کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بود که در این مورد تصمیم گرفتیم شرح وظایف کمیته فنی در قالب آیین‌نامه‌ای تدوین شود و توسط مدیرعامل به هیأت‌مدیره باشگاه ارائه و تصویب شود که تصور می‌کنم این مسئله حدود یک ماه زمان می‌برد و تا آن زمان هم ما می‌توانیم جایگاه آدم‌ها را در کمیته فنی به طور دقیق مشخص کنیم.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: کمیته فنی می‌تواند بسیار مفید باشد و ما می‌توانیم کمیته فنی را از صفر به صد برسانیم اما برخی افراد چون آگاهی کامل از این مسائل ندارند واژه‌هایی در مورد این کمیته به کار می‌برند که درست نیست.

عضو کمیته فنی پرسپولیس افزود: بحث دومی که با رحیمی مطرح کردیم بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی بود که قرار شد در مدت یک‌ساله در هیأت‌مدیره مصوب شود که پرسپولیس قرار است به صورت پذیره‌نویسی یا ارائه در بورس و یا فرابورس خصوصی شود و ظرف یک سال نحوه خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس به یکی از این سه روش انجام شود.

عابدینی در مورد آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: قرار است آکادمی باشگاه پرسپولیس را به گونه‌ای تعریف کنیم که کاملاً مطابق با قوانین و مقررات فیفا و فدراسیون فوتبال باشد.

وی در مورد ارتباط باشگاه پرسپولیس با سایر باشگاه‌های خارجی گفت: قرار است برای گسترش همکاری‌های بین‌المللی لینک‌هایی در اروپا داشته باشیم که در این مورد یک بخش در زمان رویانیان آغاز شده و آن ارتباط با باشگاه میلان است و بخش دیگر آن ارتباط با یک باشگاه هلندی که همان نایمخن است را مدنظر داریم. این باشگاه‌ها پتانسیل خوبی دارند و ما می‌توانیم با همکاری دوجانبه با آنها در کشف و استعداد و صدور بازیکن به اروپا نیز فعال شویم. تمام این موارد با همکاری رحیمی مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس صورت می‌گیرد و من امروز تمام این مسائل را با ایشان در میان گذاشتم و هرآنچه که می‌دانستم را به او گفتم.