اس ام اس دل شکستن (2)

 

ز کویت رفتم و الماس طاقت بر شکستم // برو با یار خود بنشین که من بارِ سفر بستم

که بعد رفتنم جانا هزار افسوس خواهی خورد/// فلانی یار خوبی بود و من ،قدرش ندانستم

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$


گرچه دوست نمیخرد ما را به ریالی
ولی نفروشم تار مویش به جهانی

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$


وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم
چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$


فکر میکردم که برام یه رفیق و همدمی
تو کویر آرزو باران رحمتی
به گمونم آخر عاشقای عالمی
بذار راحتت کنم >>> فکر میکردم آدمی

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$


این دلی که شکستی مال من نبود
خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد.خوشحالم چون حالا میتونم جای دل سنگ بذارم تو سینه

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$


کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی
وقتی دل مرا شکاندی 1بار بر میگشتی.فقط نیم نگاهی میکردی

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$


تو دل منو شکستی ولی من دل تو رو نمی شکنم چون یک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$


دیدی آنرا که تو خواندی به جهان یار ترین
سینه را ساختی از عشقش سر شارترین
آنکه می گفت منم بهر تو غمخوار ترین
چه دل آزار شد آخر،چه دل آزار ترین
دیدی

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$


به تو سپرده بودمش
با هزار و یک امید
و حالا برای هزارو یکمین بار
دلم را می برم
تا شکستگی اش را
گچ بگیرند

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$


چه ویرانگر ولی شیرینی ای عشق
بیا که با همه افسونگریهات
برای درد دل تسکینی ای عشق

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$


از من نخواه ببخشمت
هرگز نمیبخشم تورو
حتی اگه ببخشمت
خدا نمیبخشه تورو

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش ، بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش